Samanta Jang - Jamajka lejn


Ovo je treća knjiga Samante Jang iz serijala vezanih za ljubavi koje se događaju po Edinburskim ulicama. Kao što sam već spomenula kada sam pisala predhodni post, u svakoj od tri knjige, priču smo gledali iz drugog ugla. Svaka knjiga je posvećena jednom paru i vidimo je iz ugla druge devojke. Posle Džoš i Džo, sada se upoznajemo sa Olivijom, Amerikankom koja je u predhodnoj knjizi dosleila u Edingburg i pridružila se družini. 
Pre svega, sviđa mi se što nas sad Olivija na samom početku kratko upoznaje sa događajima iz predhodne dve knjige, za one koji su zaboravili. Džoš i Brejdonu je bila posvećena prva knjiga (Dablin strit), tu smo se susreli i sa Eli, njenom cimerkom, a Brejdonovom sestrom, i Adamom, njenim momkom (pomalo konfuzno, pomalo kao 'španska serija' ali ti likovi su u knjizi uvođeni postepeno). Tu su još i Džo i Kam, sa kojima se srećemo u London roudu. Kol, Džoin mlađi brat. I naravno Olivija i Najt koji su sada u centru priče. (prosto sam morala da iznesem ovo i prisetim se starih likova pre nego što napišem nešto o uvodu u ovu priči).
Kao što rekoh, Olivija se upravo doselila iz Amerike. Njen otac je odgajao Džo, pa je napustio i onda se vratio zbog nje. Olivija se upoznaje sa Najtom, najbonjim Semovim prijateljem. Odmah vidimo da se ona zaljubila u njega a da je on od onih tipova koji ne žele da se vežu i menjaju cure svake večeri. Naravno, između njih se javlja hemija, počinje onog trenutka kada njemu pada na pamet da je podučava kako da se muva sa momcima, jer je, eto ona, kao i većina junakinja u ovakvim knjigama, jadna, plitka i naivna. Najt je u predhodnoj knjizi pravi ljigavac, dok je ovde predstavljen...pa ponovo ljigavo. Ne znam, jednostavno mi se nije dopao.
Veliki nedostatak, kad pogledam sve tri knjige, jeste što iako priču vidimo iz tri očiju tri različite cure, stil u sva tri romana je potpuno isti, kao da sve govori jedna osoba, a ne tri različite. Ko želi malo erotike, nek zaobiđe Pedeset nijansi i nek uzme ovo. Oba serijala su bljutava, ali ovo je manje. 
P. S. Ovu knjigu sam počela da čitam pre tri – četiri meseca i nisam je završila, kada sam uzela da nastavim čitanje, shvatila sam da sam skoro sve zaboravia, međutim, još veći problem je nastao kada sam shvatila da sam zaboravila i sve iz predhodna dva dela, likove, radnju, u kakvim su međusobnim odnosima, ko je kome brat, ko kome cimer, ko kome momak. Dakle, da zaključim sa Samantom Jang, kojoj se definitivno više neću vratiti – lako se čita, još lakše zaboravlja.
Mislim da Laguna sada treba da izda još jednu njenu knjigu, ali svakako je neću pročitati, niti je kupiti. Već sam spomenula da sam i ove tri čitala u elektronskom izdanju.

London roud
Dablin strit

Omiljeni lik: Trenutno ne mogu da izdvojim ni jednog;
Najgori lik: Najt;
Ocena (od 1 do 5): 2;
Izdavač: Laguna; Može da se pronađe i elektronsko izdanje na internetu;
Žanr: Ljubav, komedija, erotika;
Broj strana: 195;
Šta sam naučila: Ništa;
Omiljena knjiga iz serijala: Možda prva;